- Διδάσκων: ΘΕΟΔΟΣΙΑ ΛΑΧΑΝΑ
- Διδάσκων: ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΠΙΠΕΡΙΔΟΥ
- Εγγεγραμμένοι μαθητές: 1087
Λαμβάνει χώρα ανάλυση και παρουσίαση των βασικών βιώσιμων επιχειρηματικών μοντέλων για τις ενημερωτικές ιστοσελίδες καθώς και η εξέταση των βασικών τύπων και χαρακτηριστικών τους. Παράλληλα, παρουσιάζονται έρευνες με σκοπό την βιωσιμότητα των συγκεκριμένων μοντέλων και εξετάζεται η επιχειρηματική στρατηγική για την εύρεση οικονομικών πόρων. Τέλος, αναλύεται η έννοια του content και πως η σωστή χρήση του, έχει τη δυνατότητα να προσφέρει αυξημένα έσοδα για τις ενημερωτικές ιστοσελίδες.
Παρουσιάζεται το εσωτερικό και εξωτερικό περιβάλλον μιας ενημερωτικής - ψυχαγωγικής ιστοσελίδας (portal) και η κατάρτιση ανάλυσης SWOT με δυνατά στοιχεία, αδυναμίες, ευκαιρίες και απειλές. Επιπλέον, γίνεται ανάλυση των εταιρικών στόχων και στρατηγικής καθώς και καταγραφή χρονοδιαγράμματος υλοποίησης και προϋπολογισμός κόστους ενεργειών. Περιγράφεται πρόβλεψη αποφυγής κινδύνου, εκμετάλλευση ευκαιριών αγοράς, αποτελεσματικοί στόχοι marketing και σωστή στρατηγική marketing
Περιγράφεται αναλυτικά μια έρευνας αγοράς και ποια είναι τα στάδια υλοποίησης της από έναν ερευνητή. Αναλύεται ο τρόπος σχεδίασης του ερωτηματολογίου καθώς και της δειγματοληψίας. Τέλος παρατίθεται παράδειγμα έρευνας - CASE STUDY.
Παρουσιάζονται τρόποι προβολής μία ενημερωτικής ή ψυχαγωγικής ιστοσελίδας μέσω ενός ολοκληρωμένου πλάνου marketing, παρουσίαση όλων των τρόπων προβολής και ανάπτυξης της τιμολόγησης, τρόποι διανομής και διαδικασίες κάθε τακτικής marketing. Περιγράφεται η ανάπτυξη ενός πλάνου marketing, αξιολόγηση μέσων προβολής και τιμολόγησή τους, ανάπτυξη οικονομικού προϋπολογισμού επικοινωνίας και προβολής της ιστοσελίδας σας. Επίσης περιγράφονται κριτήρια αξιολόγησης της αποτελεσματικότητας της διαδικτυακής διαφήμισης και έλεγχος της αποτελεσματικότητας της διαφήμισης
Λαμβάνει χώρα παρουσίαση και ανάλυση των προϋποθέσεων επιτυχίας μέσα από την σωστή χρήση social media marketing. και του τρόπου αύξησης των Followers στα social media. και περιγράφονται τρόποι αύξησης της επισκεψιμότητας και του engagement μέσα από Social Media
Γίνεται παρουσίαση και ανάλυση του τακτικού πλάνου επικοινωνίας μέσα από τα Social Media. Το τακτικό πλάνο προώθησης, αφορά στις ενέργειες που απαιτούνται για να υλοποιηθεί η γενικότερη στρατηγική μάρκετινγκ και έχει συγκεκριμένους στόχους.
- Διδάσκων: ΘΕΟΔΟΣΙΑ ΛΑΧΑΝΑ
- Διδάσκων: ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΠΙΠΕΡΙΔΟΥ
- Εγγεγραμμένοι μαθητές: 1087