Κυκλική Οικονομία
  • Εγγεγραμμένοι μαθητές: 181

Το παρόν γνωστικό αντικείμενο δίνει τις απαραίτητες γνώσεις και δεξιότητες για την πλήρη κατανόηση της έννοιας της Κυκλικής Οικονομίας, αλλά και των αρχών της. Επιπροσθέτως, δίνει την ικανότητα της αντίληψης των βασικών χαρακτηριστικών του κυκλικού μοντέλου και της δυνατότητας μετάβασης από ένα γραμμικό σύστημα σε ένα κυκλικό. Συγκεκριμένα, παρουσιάζεται η εφαρμογή της Κυκλικής Οικονομίας σε διάφορες φάσεις του προϊόντος και το κυκλικό επιχειρηματικό μοντέλο. Επιπλέον, αναλύονται οι εφαρμογές του κυκλικού μοντέλου στον πρωτογενή τομέα και η εθνική στρατηγική για την ανάπτυξη της κυκλικής οικονομίας στην Ελλάδα. Τέλος, δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στην προστασία του οικοσυστήματος, της φύσης και της βιοποικιλότητας του τόπου.


  • Εγγεγραμμένοι μαθητές: 181
Επιχειρηματικές Δεξιότητες Για Εκμετάλλευση Των Πράσινων Ευκαιριών
  • Εγγεγραμμένοι μαθητές: 45

Το πρόγραμμα κατάρτισης προσφέρει τόσο θεωρητικές όσο και εφαρμοσμένες γνώσεις αναφορικά με την πράσινη επιχειρηματικότητα την επιχειρηματικότητά γενικά αλλά και την πράσινη επιχειρηματικότητά τις Επιχειρηματικές Δεξιότητες και τις πράσινες δεξιότητες για την εκμετάλλευση των Πράσινων Ευκαιριών. 


  • Εγγεγραμμένοι μαθητές: 45
Ειδικός Συστημάτων Ηλεκτρονικού Εμπορίου (E-COMMERCE)

Παρουσιάζονται ολοκληρωμένα εργαλεία ανάπτυξης ιστοχώρων. Περιγράφεται  τι είναι μια ιστοσελίδα στο διαδίκτυο καθώς και τι είναι στατική ιστοσελίδα και δυναμική και πως γίνεται η φιλοξενία μιας ιστοσελίδας αναρτημένης στο διαδίκτυο. Επίσης, τι είναι τα Content Management Systems (CMSΣυστήματα Διαχείρισης Περιεχομένου), τι σημαίνει να είναι CMS ανοιχτού ή κλειστού κώδικα καθώς και παραδείγματα αυτών.

Παρουσιάζονται και αναλύονται τρόποι αύξησης των Followers στα social media καθώς και τα οφέλη του εμπορίου στο Ίντερνετ. Γίνεται αναφορά στο ηλεκτρονικό εμπόριο, στη ραγδαία ανάπτυξη του Ίντερνετ και στα ζητήματα που πρέπει να επιλυθούν. Επίσης,  παρουσιάζονται πρότυπα ηλεκτρονικά καταστήματα και περιγράφονται  τα χαρακτηριστικά ενός ηλεκτρονικού καταστήματος καθώς και η πρότυπη πλατφόρμα ηλεκτρονικών καταστημάτων (WooCommerce)

Γίνεται μια εισαγωγή στα εργαλεία επεξεργασίας εικόνας και βίντεο. Όσον αφορά την εικόνα παρουσιάζεται το εργαλείο Photoshop καθώς και οι σημαντικότερες λειτουργίες αυτού. Όσον αφορά το βίντεο, παρουσιάζεται το εργαλείο Premiere καθώς και τις σημαντικότερες λειτουργίες αυτού.

Λαμβάνει χώρα εξοικείωση με τα Εργαλεία ανάπτυξης Ηλεκτρονικού Εμπορίου (e-shop), και περιγράφονται τα βασικά στοιχεία που απαιτούνται για τη δημιουργία μιας ιστοσελίδας και κατ' επέκταση ενός ηλεκτρονικού καταστήματος. Ειδικότερα παρουσιάζονται:

  • Τα Εργαλεία ανάπτυξης σελίδων Internet (WordpressDrupalJoomla)
  • Τα Εργαλεία διευκόλυνσης δημιουργίας ηλεκτρονικών καταστημάτων
  • Δημιουργία ενός Ηλεκτρονικού καταστήματος
  • Διαχείριση του Ηλεκτρονικού Καταστήματος
  • Τρόποι πρόσβασης από εναλλακτικές συσκευές

Περιγράφεται αναλυτικά  η έννοια του Search Engine Optimization καθώς και οι παράγοντες που συμβάλουν στην βελτιστοποίηση της ιστοσελίδας. Επιπλέον, γίνεται εξοικείωση  με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και τον τρόπο που βοηθούν στην καλύτερη προβολή της σελίδας στις μηχανές αναζήτησης. Γίνεται περιγραφή της λειτουργίας της μηχανής αναζήτησης Google, των Google Analytics, του Google Adwords και αναλύονται καλές πρακτικές SEO.

Παρουσιάζονται  βασικές αρχές της ασφάλειας προσωπικών δεδομένων καθώς και της ασφάλειας των ηλεκτρονικών συναλλαγών. Επίσης, περιγράφεται το πιστοποιητικό SSL και  τρόποι και τεχνικές που μπορούν να αποτρέψουν την υποκλοπή των ευαίσθητων προσωπικών δεδομένων. Τέλος, παρουσιάζονται τα Cookies και οι δυνατότητες που παρέχουν ώστε να κάνουν πολύ ευκολότερη την πλοήγηση στο Web.

Γίνεται αναφορά στο νομοθετικό πλαίσιο που ισχύει για το ηλεκτρονικό εμπόριο. Πιο συγκεκριμένα, γίνεται αναφορά σε Οδηγία, η οποία αφορά ορισμένες πτυχές των υπηρεσιών της κοινωνίας της πληροφορίας και του ηλεκτρονικού εμπορίου στην εσωτερική αγορά. Επίσης, αναφέρεται το Π.Δ. για το ηλεκτρονικό εμπόριο και παραθέτονται εκείνα τα σημεία της οδηγίας  σχετικά με τα δικαιώματα των καταναλωτών.


Ειδικός στην χρήση τεχνολογιών social marketing
  • Εγγεγραμμένοι μαθητές: 407

Λαμβάνει χώρα ανάλυση και παρουσίαση των βασικών βιώσιμων επιχειρηματικών μοντέλων για τις ενημερωτικές ιστοσελίδες καθώς και η εξέταση των βασικών τύπων και χαρακτηριστικών τους. Παράλληλα, παρουσιάζονται έρευνες με σκοπό την βιωσιμότητα των συγκεκριμένων μοντέλων και εξετάζεται η επιχειρηματική στρατηγική για την εύρεση οικονομικών πόρων. Τέλος, αναλύεται η έννοια του content και πως η σωστή χρήση του, έχει τη δυνατότητα να προσφέρει αυξημένα έσοδα για τις ενημερωτικές ιστοσελίδες.

Παρουσιάζεται το εσωτερικό και εξωτερικό περιβάλλον μιας ενημερωτικής - ψυχαγωγικής ιστοσελίδας (portal) και η κατάρτιση ανάλυσης SWOT με δυνατά στοιχεία, αδυναμίες, ευκαιρίες και απειλές. Επιπλέον, γίνεται ανάλυση των εταιρικών στόχων και στρατηγικής καθώς και καταγραφή χρονοδιαγράμματος υλοποίησης και προϋπολογισμός κόστους ενεργειών.  Περιγράφεται πρόβλεψη αποφυγής κινδύνου, εκμετάλλευση ευκαιριών αγοράς,  αποτελεσματικοί στόχοι marketing και σωστή στρατηγική marketing

Περιγράφεται αναλυτικά μια έρευνας αγοράς και ποια είναι τα στάδια υλοποίησης της από έναν ερευνητή. Αναλύεται ο τρόπος σχεδίασης του ερωτηματολογίου καθώς και της δειγματοληψίας. Τέλος παρατίθεται παράδειγμα έρευνας - CASE STUDY.

Παρουσιάζονται τρόποι προβολής μία ενημερωτικής ή ψυχαγωγικής ιστοσελίδας μέσω ενός ολοκληρωμένου πλάνου marketing, παρουσίαση όλων των τρόπων προβολής και  ανάπτυξης της τιμολόγησης, τρόποι διανομής και διαδικασίες κάθε τακτικής marketing. Περιγράφεται η ανάπτυξη ενός πλάνου marketing, αξιολόγηση μέσων προβολής και τιμολόγησή τους, ανάπτυξη οικονομικού προϋπολογισμού  επικοινωνίας και προβολής της ιστοσελίδας σας. Επίσης περιγράφονται κριτήρια αξιολόγησης της αποτελεσματικότητας της διαδικτυακής διαφήμισης και έλεγχος της αποτελεσματικότητας της διαφήμισης

Λαμβάνει χώρα παρουσίαση και ανάλυση των προϋποθέσεων επιτυχίας μέσα από την σωστή χρήση social media marketing. και  του τρόπου αύξησης των Followers στα social media. και περιγράφονται τρόποι αύξησης της επισκεψιμότητας και του engagement μέσα από Social Media

Γίνεται παρουσίαση και ανάλυση του τακτικού πλάνου επικοινωνίας μέσα από τα Social Media. Το τακτικό πλάνο προώθησης, αφορά στις ενέργειες που απαιτούνται για να υλοποιηθεί η γενικότερη στρατηγική μάρκετινγκ και έχει συγκεκριμένους στόχους.


  • Εγγεγραμμένοι μαθητές: 407
Βασικές Δεξιότητες Γνώσης Πληροφορικής ή Χειρισμού Η/Υ
  • Εγγεγραμμένοι μαθητές: 128

Το παρόν πρόγραμμα αποτελεί μία ολοκληρωμένη προσέγγιση των βασικών δεξιοτήτων που πρέπει να έχει ένας πληροφορικά «εγγράμματος» πολίτης και ένας επαγγελματίας στο σύγχρονο εργασιακό περιβάλλον. Περιλαμβάνει τη χρήση και τις λειτουργίες του δημοφιλούς λειτουργικού συστήματος Windows και τις εφαρμογές του Office, που αποτελούν τα βασικά εργαλεία του ηλεκτρονικού υπολογιστή για χρήση στο σπίτι, πολύ δε περισσότερο στον εργασιακό χώρο.


  • Εγγεγραμμένοι μαθητές: 128